انتقال زائران اربعین از شلمچه با ناوگان ایرانی امکان پذیر شد هوای کشور گرم‌تر می‌شود (یکم مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه‌اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
سرخط خبرها

توقف برخی پروازهای شرکت‌های هواپیمایی داخلی به کشور عراق

  • کد خبر: ۸۳۰۶
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹
توقف برخی پروازهای شرکت‌های هواپیمایی داخلی به کشور عراق
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: با توجه به کاهش تقاضای سفر به عتبات عالیات به دلیل ناآرامی‌‌ها در این کشور، برخی شرکت‌های هواپیمایی پروازهای خود را به فرودگاه‌های نجف و بغداد متوقف کرده‌اند اما این پروازها قطع نشده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مقصود اسعدی سامانی  اظهار داشت: در حال حاضر پرواز‌ها به عتبات عالیات در حال انجام است اما از این منظر که به توصیه وزارت امور خارجه مسافران کمتر به کشور عراق سفر می‌کنند به دلیل کاهش تقاضا، برخی پروازهای شرکت‌های هواپیمایی داخلی به کشور عراق قطع شده و یا در آستانه کاهش است.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با تأکید بر اینکه برنامه‌ای برای قطع پروازها به عتبات عالیات نداریم، گفت: تا زمانی که مسافر باشد پرواز‌ به فرودگاه‌های نجف و بغداد انجام شود چون هیچ مشکل امنیتی در فرودگاه‌های نجف و بغداد وجود ندارد.

اسعدی سامانی با بیان اینکه محدودیتی در پروازهای عراق از سوی شرکت‌ها وجود ندارد، گفت: با توجه به تقاضای بازار ممکن است پروازها کم یا زیاد شود اما فعلاً به دلیل کاهش تقاضا پروازها کاهش یافته است ضمن آنکه برخی شرکت‌های هواپیمایی پروازهای خود را به عتبات عالیات قطع کرده‌اند اما برخی شرکت‌ها نیز کماکان این پروازها را انجام می‌دهند.

به دلیل بروز ناآرامی‌هایی در کشور عراق‌ و شهرهای بغداد، کربلا و نجف، ‌وزارت امور خارجه و همچنین سازمان حج و زیارت، در بیانیه‌ای بر توقف موقت سفر هموطنان به عراق تأکید کرده‌اند.


منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->